Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B8 (8K2) 2.0 TFSI (2013.05-2015.12) 220km » CZH1119 abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 (8k2) 2.0 Tfsi (2013.05-2015.12) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1119 ABE

CZH1119 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1119
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1119

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułu342909
Średnica tłoka [mm]35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1119 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: OPEL VECTRA B 1.6-2.6 09.95-07.03
numery OEM:
OPEL      542275
OPEL      542281
OPEL      542312
OPEL      9118536
OPEL      9201352
SAAB      04611539
SAAB      4838983
VAUXHALL      5 42 281
VAUXHALL      5 42 312
VAUXHALL      9118536
VAUXHALL      9201352
CHEVROLET      5 42 281
CHEVROLET      5 42 312
CHEVROLET      9118536
CHEVROLET      9201352

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1119 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu