Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1152 abe

Zacisk hamulcowy CZH1152 ABE

CZH1152 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1152
207.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1152

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]63
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1153
Średnica tłoka [mm]64

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1152 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: TOYOTA AVENSIS VERSO, NOAH/VOXY 2.0/2.0D/2.4 05.01-12.10

Zacisk hamulcowy CZH1152 ma zastosowanie do modeli samochodów

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1152 producenta ABE

TOYOTA

47750-44020, 47750-44021, 477504402184

numery OEM:
TOYOTA      47750-44020
TOYOTA      47750-44021
TOYOTA      477504402184
zamienniki:
J3212036
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145179
brak
SBS
F 83 178
brak
BREMBO
38123100
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1152 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu