Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Honda CBR ( - 600cc) CBR 1000 RR-R Fireblade (SC82) (2020.01-???) 218km » CZH1153 abe
wybrany samochód: 
Honda Cbr ( - 600cc) Cbr 1000 Rr-r Fireblade (sc82) (2020.01-???) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1153 ABE

CZH1153 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1153
Zacisk hamulcowy CZH1153

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1153

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]63
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyAKEBONO
sparowany numer artykułuCZH1152
Średnica tłoka [mm]64

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1153 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: TOYOTA AVENSIS VERSO, NOAH/VOXY 2.0/2.0D/2.4 05.01-12.10
numery OEM:
TOYOTA      47730-44020
TOYOTA      47730-44021
zamienniki:
J3222036
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012145180
brak
SBS
F 83 179
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1153 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu