Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel KADETT E Kombi (T85) 1.8 E (C15, C35, D15, D35) (1985.10-1986.08) 100km » CZH1156 abe
wybrany samochód: 
Opel Kadett E Kombi (t85) 1.8 E (c15, C35, D15, D35) (1985.10-1986.08) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1156 ABE

CZH1156 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1156
176.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1156

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]33
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1157
Średnica tłoka [mm]33

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1156 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: VOLVO 440, 460, 480 1.6-2.0 04.86-12.96
numery OEM:
VOLVO      33425265
VOLVO      33428277
VOLVO      9031108
VOLVO      90311085
VOLVO      9031509
VOLVO      90315094
zamienniki:
1301214871
brak
SBS
F 86 004
brak
BREMBO
38033400
brak
TEXTAR
86-0492
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1156 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu