Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 (8D2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km » CZH1157 abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.8 (1996.10-2000.11) 193km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1157 ABE

CZH1157 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1157
176.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1157

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]33
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1156
Średnica tłoka [mm]33

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1157 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VOLVO 440, 460, 480 1.6-2.0 04.86-12.96
numery OEM:
VOLVO      3342527
VOLVO      33428285
VOLVO      9031109
VOLVO      90311093
VOLVO      9031510
VOLVO      90315102
zamienniki:
1301214872
brak
SBS
F 86 005
brak
BREMBO
38033800
brak
TEXTAR
87-0492
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1157 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu