Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi COLT II (C1_A) 1.2 EL, GL (C15A) (1986.09-1988.04) 60km » CZH1202 abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Colt Ii (c1_a) 1.2 El, Gl (c15a) (1986.09-1988.04) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1202 ABE

CZH1202 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1202

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1202

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
sparowany numer artykułuCZH1203
Średnica tłoka [mm]57
Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
sparowany numer artykułuCZH1203
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1202 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER T4 1.9D-2.8 07.90-06.03
numery OEM:
AUDI      7D0 615 123
SEAT      7D0 615 123
SKODA      7D0 615 123
VOLKSWAGEN      7D0615123

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1202 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1202 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.