Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco DAILY V Furgon 35C17, 35S17, 40C17, 45C17, 50C17, 60C17, 65C17, 70C17 (2011.09-2014.02) 170km » CZH1212 abe
wybrany samochód: 
Iveco Daily V Furgon 35c17, 35s17, 40c17, 45c17, 50c17, 60c17, 65c17, 70c17 (2011.09-2014.02) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1212 ABE

CZH1212 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1212
Zacisk hamulcowy CZH1212
145.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1212

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1213
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1212 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 4-T (B904), VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.1D-2.9D 01.95-07.06
numery OEM:
AUDI      2D0 615 423A
MERCEDES-BENZ      002 420 29 83
MERCEDES-BENZ      901 420 03 02
MERCEDES-BENZ      901 420 22 02
MERCEDES-BENZ      A 002 420 29 83
MERCEDES-BENZ      A 901 420 03 02
MERCEDES-BENZ      A 901 420 22 02
SEAT      2D0 615 423A
SKODA      2D0 615 423A
VOLKSWAGEN      2D0615423A

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1212 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu