Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 1.6 Turbo (2014.05-2016.08) 165km » CZH1246 abe
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 1.6 Turbo (2014.05-2016.08) 165km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1246 ABE

CZH1246 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1246
Zacisk hamulcowy CZH1246

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1246

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica 1/Średnica 2 [mm]46/52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyBREMBO
Liczba otworów wlotowych/wylotowych1
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuCZH1247
Średnica tłoka [mm]46
Średnica tłoka 2 [mm]52

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1246 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: CITROEN JUMPER I, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0-2.8D 02.94-
numery OEM:
CITROËN      1607378280
CITROËN      4401F0
CITROËN      4401G6
CITROËN      4401J2
CITROËN      4401N2
FIAT      735289107
FIAT      735361982
FIAT      77 362 706
FIAT      77 364 461
FIAT      9 949 423
PEUGEOT      4401F0
PEUGEOT      4401G6
PEUGEOT      4401N1
PEUGEOT      4401N2

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1246 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu