Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MEGANE I Cabriolet (EA0/1_) 1.6 e (EA0F) (1996.10-1999.03) 90km » CZH1260 abe
wybrany samochód: 
Renault Megane I Cabriolet (ea0/1_) 1.6 E (ea0f) (1996.10-1999.03) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1260 ABE

CZH1260 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1260
Zacisk hamulcowy CZH1260

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1260

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1261
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1260 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: FIAT MULTIPLA, STILO 1.2-2.4 04.99-06.10
numery OEM:
FIAT      9949353

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1260 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu