Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q2 (GAB, GAG) 40 TFSI quattro (2018.09-???) 190km » CZH1305 abe
wybrany samochód: 
Audi Q2 (gab, Gag) 40 Tfsi Quattro (2018.09-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1305 ABE

CZH1305 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1305
Zacisk hamulcowy CZH1305
165.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1305

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]25
MateriałŻeliwo
System hamulcowyNBK
sparowany numer artykułuCZH1304
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1305 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MAZDA 6 1.8-2.3 01.02-02.08
numery OEM:
MAZDA      GJ6E-33-61XA
MAZDA      GJ6E-33-61XB
MAZDA      GJ6E3361XC
MAZDA      GJZE-33-98ZB
MAZDA      GJZE-33-98ZC
MAZDA      GJZE-33-99ZB
MAZDA      GJZE-33-99ZC
MAZDA      GJZE3328ZC
MAZDA      GJZE3398Z
MAZDA      GJZE3398ZA
MAZDA      GJZE3399Z
MAZDA      GJZE3399ZA

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1305 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu