Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën EVASION nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (22, U6) 2.0 16V (2000.05-2002.07) 136km » CZH1336 abe
wybrany samochód: 
Citroën Evasion Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (22, U6) 2.0 16v (2000.05-2002.07) 136km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1336 ABE

CZH1336 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1336
Zacisk hamulcowy CZH1336

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1336

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1337
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1336 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, DS3, XSARA PICASSO, PEUGEOT 2008 I, 307, PARTNER, PARTNER ORIGIN, PARTNER ORIGIN/MINIVAN 1.4-2.0D 06.96-
numery OEM:
CITROËN      1607376080
CITROËN      1638156480
CITROËN      4400R2
PEUGEOT      4400R2

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1336 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu