Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mercedes-benz SPRINTER 4-t Platforma / podwozie (B907, B910) 418 CDI (910.040) (2018.02-???) 177km » CZH1355 abe
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Sprinter 4-t Platforma / Podwozie (b907, B910) 418 Cdi (910.040) (2018.02-???) 177km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1355 ABE

CZH1355 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1355
Zacisk hamulcowy CZH1355

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1355

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyBOSCH
sparowany numer artykułuCZH1354
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1355 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: JAGUAR X-TYPE I 2.0D-3.0 06.01-12.09
numery OEM:
JAGUAR      C2S18003
JAGUAR      C2S43448
zamienniki:
13012125146
brak
SBS
F 36 025
brak
BREMBO
87-2355
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1355 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu