Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TDI quattro (2014.05-2020.10) 184km » CZH1370 abe
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 2.0 Tdi Quattro (2014.05-2020.10) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1370 ABE

CZH1370 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1370
323.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1370

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
sparowany numer artykułuCZH1371

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1370 ABE

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: AUDI 50, A4 B6, A7, Q3, SEAT ALHAMBRA, VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, SHARAN 0.8-3.6 01.76-12.22
numery OEM:
AUDI      5N0615403
AUDI      5N0615403X
SEAT      5N0 615 403
SKODA      5N0 615 403
VOLKSWAGEN      5N0615403
VOLKSWAGEN      5N0615403X
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1370 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu