Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Porsche PANAMERA (971) 2.9 4S (97ADB1, 97BDB1, 97ADN1) (2016.05-???) 440km » CZH1431 abe
wybrany samochód: 
Porsche Panamera (971) 2.9 4s (97adb1, 97bdb1, 97adn1) (2016.05-???) 440km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1431 ABE

CZH1431 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1431
Zacisk hamulcowy CZH1431
102.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1431

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyKASCO
sparowany numer artykułuCZH1430
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1431 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: KIA SORENTO I 2.4-3.5 08.02-12.11
numery OEM:
KIA      582303E000
KIA      582303E600
zamienniki:
J3220319
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301213524
brak
SBS
F 30 077
brak
BREMBO
38160700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1431 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1431 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.