Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SWIFT I (AA) 1.0 (SA310, AA41/43) (1983.10-1989.03) 50km » CZH1448 abe
wybrany samochód: 
Suzuki Swift I (aa) 1.0 (sa310, Aa41/43) (1983.10-1989.03) 50km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1448 ABE

CZH1448 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1448
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1448

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]36
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z 1 sworzniem prowadzącym
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1449
Średnica tłoka [mm]36

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1448 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (A209), CLK (C208), CLK (C209), SLK (R171) 1.8-4.3 06.97-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      003 423 96 98
MERCEDES-BENZ      203 423 07 98
MERCEDES-BENZ      203 423 19 98
MERCEDES-BENZ      A0034239698
MERCEDES-BENZ      A2034230798
MERCEDES-BENZ      A2034231998

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1448 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu