Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat STILO VAN (192_) 1.4 (192DXH1B) (2004.01-2008.08) 95km » CZH1475 abe
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Van (192_) 1.4 (192dxh1b) (2004.01-2008.08) 95km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1475 ABE

CZH1475 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1475
Zacisk hamulcowy CZH1475
159.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1475

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]42
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1474
Średnica tłoka [mm]42

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1475 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: MERCEDES CLS (C219), E T-MODEL (S211), E (W211), S (W221, V221), SL (R230) 1.8-3.7 03.02-12.13
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 420 26 83
MERCEDES-BENZ      A 002 420 26 83
zamienniki:
13012133198
brak
SBS
F 50 219
brak
BREMBO
38159300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1475 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1475 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.