Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi Q3 (8UB, 8UG) 1.4 TFSI (2016.07-2018.10) 125km » CZH1479 abe
wybrany samochód: 
Audi Q3 (8ub, 8ug) 1.4 Tfsi (2016.07-2018.10) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1479 ABE

CZH1479 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1479
Zacisk hamulcowy CZH1479
140.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1479

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]44
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyATE
sparowany numer artykułuCZH1478
Średnica tłoka [mm]44

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1479 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VOLVO XC90 I, MITSUBISHI OUTLANDER III 2.4D-4.4 06.02-
numery OEM:
VOLVO      30639525
VOLVO      8602726
VOLVO      8602855
zamienniki:
13012148108
brak
SBS
F 86 087
brak
BREMBO
38161900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1479 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu