Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën JUMPER I Platforma / podwozie (244) 2.2 HDi (2002.04-???) 101km » CZH1522 abe
wybrany samochód: 
Citroën Jumper I Platforma / Podwozie (244) 2.2 Hdi (2002.04-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1522 ABE

CZH1522 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1522
178.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1522

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z aluminium
Grubość tarczy hamulcowej [mm]24
System hamulcowyATE
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]300
sparowany numer artykułuCZH1523
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1522 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), X1 (E84), Z4 (E89) 2.0-3.0 12.04-08.16
numery OEM:
BMW      34 11 6 769 091
zamienniki:
13012115197
brak
SBS
F 06 174
brak
BREMBO
38140400
brak
TEXTAR
82-2048
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1522 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu