Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco EUROCARGO V 140E.28P CNG MY24 (2024-???) 280km » CZH1536 abe
wybrany samochód: 
Iveco Eurocargo V 140e.28p Cng My24 (2024-???) 280km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1536 ABE

CZH1536 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1536
Zacisk hamulcowy CZH1536
217.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1536

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]292
sparowany numer artykułuCZH1537
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1536 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY 1.4-2.8 07.08-03.17
numery OEM:
OPEL      13275846
OPEL      13343567
OPEL      13370461
OPEL      13390031
OPEL      542150
OPEL      542152
OPEL      542166
OPEL      542196
OPEL      95520244
OPEL      95520246
VAUXHALL      13275846
VAUXHALL      13343567
VAUXHALL      13370461
VAUXHALL      13390031
zamienniki:
F 59 200
brak
BREMBO
38221400
brak
TEXTAR
86-2132
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1536 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu