Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda RX-7 I (SA) 1.1 (SA22C) (1981.01-1984.03) 115km » CZH1550 abe
wybrany samochód: 
Mazda Rx-7 I (sa) 1.1 (sa22c) (1981.01-1984.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1550 ABE

CZH1550 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1550
406.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1550

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
sparowany numer artykułuCZH1551

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1550 ABE

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: VW PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN 1.6-3.6 03.05-12.20
numery OEM:
AUDI      3C0 615 403 J
VOLKSWAGEN      3AA 615 403
VOLKSWAGEN      3C0615403A
VOLKSWAGEN      3C0615403C
VOLKSWAGEN      3C0615403D
VOLKSWAGEN      3C0615403F
VOLKSWAGEN      3C0615403J
VOLKSWAGEN      3C0615403K
VAG      3C0615403A
VAG      3C0615403F
VAG      3C0615403J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1550 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu