Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Iveco TRAKKER I AD 400T38 WT, AT 400T38 WT (2005-2007) 380km » CZH1551 abe
wybrany samochód: 
Iveco Trakker I Ad 400t38 Wt, At 400t38 Wt (2005-2007) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1551 ABE

CZH1551 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1551
405.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1551

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]41
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
sparowany numer artykułuCZH1550

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1551 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: VW CC B7, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN 1.4-3.6 03.05-12.20
numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0615404A
VOLKSWAGEN      3C0615404C
VOLKSWAGEN      3C0615404D
VOLKSWAGEN      3C0615404F
VOLKSWAGEN      3C0615404K
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1551 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1551 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.