Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 Limousine (8VS, 8VM) 2.0 TDI (2013.05-2020.10) 110km » CZH1567 abe
wybrany samochód: 
Audi A3 Limousine (8vs, 8vm) 2.0 Tdi (2013.05-2020.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1567 ABE

CZH1567 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1567
115.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1567

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]10
System hamulcowyAKEBONO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
sparowany numer artykułuCZH1566
Średnica tłoka [mm]35

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1567 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: CITROEN C4 AIRCROSS, DODGE CALIBER, JEEP COMPASS, PATRIOT, LANCIA FLAVIA, MITSUBISHI ASX, LANCER VIII, OUTLANDER II, PEUGEOT 4008 1.6-2.4LPG 06.06-
numery OEM:
CITROËN      16 062 944 80
DODGE      68020252AB
LANCIA      K68020252AB
MITSUBISHI      4605A264
PEUGEOT      16 062 944 80
zamienniki:
J3225057
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 54 121
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1567 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu