Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Suzuki SV SV 650 A (WCX0) (2016.01-???) 76km » CZH1581 abe
wybrany samochód: 
Suzuki Sv Sv 650 A (wcx0) (2016.01-???) 76km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1581 ABE

CZH1581 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1581
Zacisk hamulcowy CZH1581
228.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1581

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]45
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowySUMITOMO
sparowany numer artykułuCZH1580
Średnica tłoka [mm]45

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1581 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MITSUBISHI PAJERO IV, TOYOTA HILUX VIII 2.4D/3.2D/3.8 10.06-
numery OEM:
MITSUBISHI      4605A460
MITSUBISHI      4605B706
zamienniki:
J3225052
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 54 119
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1581 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu