Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Kia CARENS I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (FC, FJ) 1.8 i (2000.11-2002.07) 110km » CZH1583 abe
wybrany samochód: 
Kia Carens I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (fc, Fj) 1.8 I (2000.11-2002.07) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1583 ABE

CZH1583 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1583
Zacisk hamulcowy CZH1583
205.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1583

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]60
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]18
System hamulcowyBREMBO
sparowany numer artykułuCZH1582
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1583 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: NISSAN NV400, OPEL MOVANO B, RENAULT MASTER III 2.3D 02.10-
numery OEM:
NISSAN      4400100Q0C
OPEL      4421282
OPEL      5520107
OPEL      95507102
OPEL      95522003
RENAULT      440010724R
RENAULT      440011819R
VAUXHALL      95507102
zamienniki:
F 59 217
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1583 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu