Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1588 abe

Zacisk hamulcowy CZH1588 ABE

CZH1588 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1588
Zacisk hamulcowy CZH1588
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1588

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyVARGA
sparowany numer artykułuCZH1589
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1588 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: CHRYSLER GRAND VOYAGER V, TOWN & COUNTRY, VOYAGER V 2.8D-3.8 10.07-

Zacisk hamulcowy CZH1588 ma zastosowanie do modeli samochodów

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1588 producenta ABE

CHRYSLER

68029849AA, 68029849AB, 68029849AC, 68029849AD

numery OEM:
CHRYSLER      68029849AA
CHRYSLER      68029849AB
CHRYSLER      68029849AC
CHRYSLER      68029849AD
zamienniki:
F 11 016
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1588 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu