Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota CAMRY (_V2_) 3.0 24V (MCV20_, MCV20, MCV10) (1996.08-2001.11) 190km » CZH1605 abe
wybrany samochód: 
Toyota Camry (_v2_) 3.0 24v (mcv20_, Mcv20, Mcv10) (1996.08-2001.11) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1605 ABE

CZH1605 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1605
Zacisk hamulcowy CZH1605
210.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1605

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]26
System hamulcowyTOKICO
sparowany numer artykułuCZH1604
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1605 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: FORD RANGER, MAZDA B-SERIE, BT-50 2.5D-4.0 02.99-12.15
numery OEM:
FORD      1454526
MAZDA      UMY1-33-98ZA
FORD USA      1454526
FORD USA      2M342B118BB
zamienniki:
J3223048
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
F 24 151
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1605 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu