Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1884 elstock

Zacisk hamulca 83-1884 ELSTOCK

83-1884 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1884

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1884

dostawca:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1884
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta TOKICO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 43
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 26
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 289
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,5
nr EAN 5704651408158

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1884 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. FORD P. RANGER 2,5-3,0 TDCI 99-12 PR

Zacisk hamulca 83-1884 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Zacisk hamulca 83-1884 producenta ELSTOCK

FORD

1454526, 2M342B118BB, 4432133

MAZDA

UMY13398ZA

numery OEM:
FORD      1454526
FORD      2M342B118BB
FORD      4432133
MAZDA      UMY1-33-98ZA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1884 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1884 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.