Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel CORSA D Furgon/hatchback (S07) 1.7 CDTI (L08) (2012.07-2014.08) 131km » CZH1616 abe
wybrany samochód: 
Opel Corsa D Furgon/hatchback (s07) 1.7 Cdti (l08) (2012.07-2014.08) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1616 ABE

CZH1616 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1616
162.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Piątek:8 szt.

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1616

dostawca:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyKELSEY-HAYES
sparowany numer artykułuCZH1617
Średnica tłoka [mm]48
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]48
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyKELSEY-HAYES
sparowany numer artykułuCZH1617
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1616 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: JEEP CHEROKEE 2.4-3.7 09.01-01.08
numery OEM:
JEEP      05093279AA
JEEP      5093279AA
JEEP      5179 731AA
JEEP      K05179731AA
zamienniki:
F 59 238
brak
BREMBO

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1616 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1616 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.