Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1626 abe

Zacisk hamulcowy CZH1626 ABE

CZH1626 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1626
200.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1626

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]11
System hamulcowyMANDO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]302
sparowany numer artykułuCZH1627
Średnica tłoka [mm]43

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1626 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: HYUNDAI GRAND SANTA FÉ, SANTA FÉ II, SANTA FÉ III, SANTA FÉ II/SUV, KIA SORENTO II, SORENTO II/SUV 2.0D-3.5 01.07-12.18
numery OEM:
HYUNDAI      58210-2P700
HYUNDAI      582102W700
HYUNDAI      58310-2PA70
HYUNDAI      583102WA00
KIA      58210-2P700
KIA      582102W700
KIA      58310-2BA20
KIA      58310-2PA70
KIA      583102WA00

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1626 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu