Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Lancia GAMMA (830_) 2500 (830AB.0) (1978.03-1986.10) 140km » CZH1667 abe
wybrany samochód: 
Lancia Gamma (830_) 2500 (830ab.0) (1978.03-1986.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1667 ABE

CZH1667 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1667
190.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1667

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Średnica [mm]41
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyTRW
sparowany numer artykułuCZH1668
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1667 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: VW CADDY III, CADDY III/MINIVAN, CADDY/MINIVAN 1.4-2.0D 02.98-05.15
numery OEM:
AUDI      2K0615423
AUDI      2K0615423A
AUDI      2K0615423B
SEAT      2K0 615 423
SEAT      2K0615423A
SEAT      2K0615423B
SKODA      2K0 615 423
SKODA      2K0 615 423A
SKODA      2K0 615 423B
VOLKSWAGEN      2K0615423
VOLKSWAGEN      2K0615423A
VOLKSWAGEN      2K0615423B

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1667 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu