Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Citroën NEMO nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 1.4 HDi (2009.04-???) 68km » CZH1678 abe
wybrany samochód: 
Citroën Nemo Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) 1.4 Hdi (2009.04-???) 68km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1678 ABE

CZH1678 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1678
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1678

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1682
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1678 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C8, DS3, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, NISSAN PRIMERA, PEUGEOT 2008 I, 207, 307, 807, PARTNER ORIGIN, PARTNER TEPEE 1.6-3.0 08.99-
numery OEM:
CITROËN      4401C9
FIAT      9464216280
LANCIA      9464216280
NISSAN      44001-2F500
NISSAN      44001-8F800
PEUGEOT      4401 C9

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1678 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu