Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jeep GRAND CHEROKEE I (ZJ, ZG) 5.2 i 4x4 (ZJ) (1992.01-1999.04) 211km » CZH1682 abe
wybrany samochód: 
Jeep Grand Cherokee I (zj, Zg) 5.2 I 4x4 (zj) (1992.01-1999.04) 211km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1682 ABE

CZH1682 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1682
154.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1682

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Średnica [mm]38
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]12
System hamulcowyLUCAS
sparowany numer artykułuCZH1678
Średnica tłoka [mm]38

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1682 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: DS DS 3, CITROEN C8, DS3, FIAT ULYSSE, LANCIA PHEDRA, PEUGEOT 2008 I, 207, 307, 807, PARTNER ORIGIN, PARTNER TEPEE, RCZ 1.6-3.0 06.02-
numery OEM:
CITROËN      4401C8
FIAT      9464216180
LANCIA      94 642 161 80
PEUGEOT      4401 C8

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1682 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu