Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel INSIGNIA A sedan (G09) 2.0 Biturbo CDTI 4x4 (69) (2012.01-2017.03) 195km » CZH1690 abe
wybrany samochód: 
Opel Insignia A Sedan (g09) 2.0 Biturbo Cdti 4x4 (69) (2012.01-2017.03) 195km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1690 ABE

CZH1690 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1690

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

CZH1690

dostawca:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]19
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]40
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]19
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]40

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1690 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85), Z4 (E86), MG MG ZT, MG ZT- T, ROVER 75, 75 I 1.6-4.6 12.97-02.09
numery OEM:
AUSTIN      SOB000050
BMW      1 165 033
BMW      34 21 1 165 033
BMW      34 21 6 758 135
BMW      34211165031
BMW      34216758127
BMW      6 758 135
BMW      SOB000050
FORD      86AB10300DA
MITSUBISHI      AH2140B14
OPEL      SOB000050
RENAULT      7700764382
RENAULT      7700779362
RENAULT      7700807041
RENAULT      7701499253
RENAULT      7701499462
ROVER      GBC90216
ROVER      S0B000050
ROVER      SOB000050
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1690 ABE w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulcowy CZH1690 ABE:

Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Warszawa
2025-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.