Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda 626 V Hatchback (GF) 1.8 (GF8P) (1997.05-1999.12) 90km » CZH1699 abe
wybrany samochód: 
Mazda 626 V Hatchback (gf) 1.8 (gf8p) (1997.05-1999.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH1699 ABE

CZH1699 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1699
186.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1699

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyBENDIX
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]257
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1699 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
ALFA ROMEO      9567477080
CITROËN      4400F7
CITROËN      441071
CITROËN      95674770
FIAT      1319608080
FIAT      71793090
FIAT      77362802
FIAT      9567477080
LANCIA      9567477080
PEUGEOT      4400F7
PEUGEOT      441071
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1699 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu