Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1700 abe

Zacisk hamulcowy CZH1700 ABE

CZH1700 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1700

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

CZH1700

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
System hamulcowyBENDIX
System hamulcowyBOSCH
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]257
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1700 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I, FIAT SCUDO, ULYSSE, PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06

Zacisk hamulcowy CZH1700 ma zastosowanie do modeli samochodów

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1700 producenta ABE

PEUGEOT

4400F8

CITROËN

4400F8, 441072, 95674771

FIAT

1319609080, 71793093, 77362803, 9567477180

numery OEM:
ALFA ROMEO      9567477180
CITROËN      4400F8
CITROËN      441072
CITROËN      95674771
FIAT      1319609080
FIAT      71793093
FIAT      77362803
FIAT      9567477180
LANCIA      9567477180
PEUGEOT      4400F8
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1700 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu