Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » CZH1902 abe

Zacisk hamulcowy CZH1902 ABE

CZH1902 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH1902
565.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH1902

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (4-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka [mm]28
Średnica tłoka 2 [mm]30

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH1902 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: AUDI Q7, VW TOUAREG 3.0-6.0D 10.02-08.15

Zacisk hamulcowy CZH1902 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulcowy CZH1902 producenta ABE

VOLKSWAGEN

7L6615423G, 7L6615423H, 7L6615423L

numery OEM:
VOLKSWAGEN      7L6615423G
VOLKSWAGEN      7L6615423H
VOLKSWAGEN      7L6615423L
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH1902 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu