Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Jaguar F-PACE (X761) 2.0 D165 MHEV (2020.10-???) 163km » CZH2024 abe
wybrany samochód: 
Jaguar F-pace (x761) 2.0 D165 Mhev (2020.10-???) 163km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2024 ABE

CZH2024 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2024
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2024

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]23
System hamulcowyTRW
Średnica tłoka [mm]41

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2024 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: OPEL INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, SAAB 9-5 1.4-2.8 07.08-03.17
numery OEM:
OPEL      13275931
OPEL      13338349
OPEL      13343565
OPEL      13370459
OPEL      13370467
OPEL      542123
OPEL      542135
OPEL      542173
OPEL      542177
OPEL      542187
OPEL      95520223
OPEL      95522949
SAAB      13338349
SAAB      13343565
VAUXHALL      13275931
VAUXHALL      13343565
VAUXHALL      13370459
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2024 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu