Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ssangyong TIVOLI 1.6 XDi 160 (2015.04-???) 115km » CZH2062 abe
wybrany samochód: 
Ssangyong Tivoli 1.6 Xdi 160 (2015.04-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2062 ABE

CZH2062 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2062
189.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2062

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]28
System hamulcowyATE
Średnica tłoka [mm]57

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2062 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, FIAT 500L, DOBLO, DOBLO CARGO, LANCIA DELTA III, OPEL COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN 1.3D-2.0D 09.08-
numery OEM:
ALFA ROMEO      51884764
ALFA ROMEO      77365616
CHRYSLER      77365310
FIAT      51872466
FIAT      51872467
FIAT      51872468
FIAT      71797862
FIAT      735507786
FIAT      77364967
FIAT      77365310
FIAT      77367021
OPEL      542373
OPEL      95511370
OPEL      95522661
VAUXHALL      95511370
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2062 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu