Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 (8D2) 2.6 (1995.01-2000.11) 150km » CZH2206 abe
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.6 (1995.01-2000.11) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2206 ABE

CZH2206 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2206
190.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2206

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]22
System hamulcowyPERROT
Średnica tłoka [mm]44

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2206 ABE

Zacisk hamulca tarczowego tył L (nowy) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 4-T (B904) 2.1D-3.5 02.95-12.18
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      9024201101
MERCEDES-BENZ      A 902 420 11 01
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2206 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu