Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 FSI 4x4 (2004.11-2009.04) 150km » CZH2329 abe
wybrany samochód: 
Skoda Octavia Ii Combi (1z5) 2.0 Fsi 4x4 (2004.11-2009.04) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2329 ABE

CZH2329 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2329
158.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2329

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia, z lewej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]30
System hamulcowyMANDO
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]321
Średnica tłoka [mm]60

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2329 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód L (nowy) pasuje do: CHEVROLET CAMARO, MALIBU, OPEL ASTRA J, ASTRA J GTC, CASCADA, INSIGNIA A, INSIGNIA A COUNTRY, ZAFIRA C, SAAB 9-5 1.4-3.6 07.08-
numery OEM:
OPEL      13279641
OPEL      13578803
OPEL      542149
OPEL      542157
OPEL      95522633
SAAB      13279641
VAUXHALL      13279641
VAUXHALL      13578803
CHEVROLET      13279641
CHEVROLET      13578803
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2329 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu