Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) 2.0 TFSI (2016.05-2020.10) 190km » CZH2384 abe
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) 2.0 Tfsi (2016.05-2020.10) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2384 ABE

CZH2384 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2384
203.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2384

producent:

ABE

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]32
System hamulcowyBREMBO
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2384 ABE

Zacisk hamulca tarczowego przód P (nowy) pasuje do: MERCEDES MARCO POLO CAMPER (W447), V (W447), VITO MIXTO (DOUBLE CABIN), VITO TOURER (W447), VITO (W447) 1.6D-2.2D 03.14-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      4474200183
MERCEDES-BENZ      4474208400
MERCEDES-BENZ      4474208500
MERCEDES-BENZ      A4474200183
MERCEDES-BENZ      A4474208400
MERCEDES-BENZ      A4474208500
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2384 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu