Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.4 (1990.07-1993.12) 67km » CZH2388 abe
wybrany samochód: 
Peugeot 309 Ii (3c, 3a) 1.4 (1990.07-1993.12) 67km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy CZH2388 ABE

CZH2388 Zacisk hamulcowy ABE
abe CZH2388
361.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

CZH2388

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna strona prawa

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy CZH2388 ABE

Zacisk elektryczny hamulca tarczowego tył P (nowy) pasuje do: ALFA ROMEO TONALE, FIAT 500X, JEEP COMPASS, RENEGADE 1.0-2.0D 07.14-
numery OEM:
CHRYSLER      71797753
FIAT      51934286
FIAT      52029649
FIAT      52180339
FIAT      71797753
FIAT      77367136
JEEP      52029649
JEEP      6833 8708 AA
JEEP      71797753
JEEP      77367136
JEEP      K68338708AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulcowy CZH2388 ABE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu