Części do samochodów e-autoparts.pl
5 / 5 (280 ocen)
opinie o sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl
ranking opineo.pl rok 2014
ranking opineo.pl rok 2015
ranking opineo.pl rok 2016
Części do samochodów e-autoparts.pl
Dział sprzedaży:
22 100 15 90
konsultanci: poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, przerwa 14:00 - 15:00
magazyn: poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, sobota 9:00 - 11:00
Napisz do nas ikona email
Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Części do samochodów e-autoparts.pl
Dział sprzedaży:
22 100 15 90
konsultanci: poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, przerwa 14:00 - 15:00
magazyn: poniedziałek - piątek: 9:00 - 17:00, sobota 9:00 - 11:00
Napisz do nas 
Części do samochodów e-autoparts.pl

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
Sklep » kosmetyki, chemia, akcesoria » chemia warsztatowa » środki do czyszczenia układu zasilania, wydechowego

środki do czyszczenia układu zasilania, wydechowego

Pokaż 
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
cena brutto:
27.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
SRODEK DO CZYSZCZENIA GAZNIKA CARB CLEAN #[ IG-C1 ]# CYCLO 369G INTER-GLOBAL
cena brutto:
34.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
200 ml
Wynn’s Petrol EGR 3 AEROSOL

Czyści układ dolotowy - zasilania oraz zawor EGR bez demontażu. Eliminuje nalot i nagar z zaworow, gniazd zaworowych oraz popychaczy zaworow w ciagu 5 minut. Znacznie poprawi kulture pracy oraz sprawność i osiągi silnika.

Zastosowanie:
silnik benzynowy z wielopunktowym wtryskiem paliwa.
cena brutto:
42.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
200 ml
Wynn’s EGR-3 Diesel Exhaust Gas Recirculation AEROSOL

Czyści bez demontażu układ wydechu: zawory, oraz zawór EGR recyrkulacji spalin. Eliminuje nalot i nagar z zaworów, gniazd zaworowych oraz popychaczy zaworów w ciągu 5 minut. Znacznie poprawi kulturę pracy oraz sprawność i osiągi silnika.

ZASTOSOWANIE:
Do wszystkich typów silników Diesla. Silników z wtryskiem typu common rail (HDi, JTD, CDI, TDCi, CTDi, dCi ..) oraz z systemem pompowtryskiwaczy (VW TDi). Polecany również do silników turbodoładowanych. Bezpieczny dla katalizatorów.
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
część gotowa
do wysyłki1
Turbo Cleaner Wynn’s 28679 Do wszystkich silników Diesla i benzynowych silników turbo.

- Czyści i usuwa brud z prowadnic i wirnika turbosprężarki bez demontażu.
- Rozpuszcza nagar, osad, smołę, węgiel i nalot.
- Przywraca turbinie pierwotną moc działania.
- Odzyskuje optymalny stosunek powietrze / paliwo.
- Nieszkodliwy dla systemów DPF oczyszczania spalin.

A. Czyszczenie turbo (poprzez dolot) bez demontażu
- Uruchomić i zagrzać silnik. Rozłaczyć wąż w ukł.dolotowym,pomiędzy filtrem powietrza i turbosprężarką / intercooler
- W przypadku silników benzynowych: ustawić obroty silnik na około 2000 obr.
- Na ciepłym silniku, dozować (pryskać) produkt do kolektora dolotowego powietrza. - Dozuj preparat w krótkich cyklach aby uniknąć gwałtownego wzrost obrotów i drgań silnika.
- Po każdym cyklu dozowania odczekać aby obrotach silnika się ustabilizowały i powróciły do pierwotnego poziomu.
- Silnik benzynowy: Jeśli to konieczne, przy dławiącą do silniku, wyrównaj obroty aby uniknąć stagnacji.
- Kontynuuj do opróżnienia całego opakowania 200ml preparatu.
- Postaw pracujący silnik przez kilka minut. Zatrzymaj silnik. Podłącz wąż wlotu powietrza.
- Uruchom i zgaś silnik 5 do 10 razy (maksymalnie 3000 obrotów na minutę) lub przejedź samochodem 5 do 10 km (nie przekraczając 3000 obr).
-- Niech silnik pracuje jeszcze co najmniej przez minutę przed zatrzymaniem.

B. czyszczenia bardzo brudnej turbo (dolotu i wylotu) z demontażem
- Zdemontować turbosprężarkę.
- Rozebrać turbo w taki sposób, aby turbina i prowadnice były widoczne.
- Dokładnie spryskać wszystkie części preparatem. Poczekać kilka minut na jego nasiąknięcie.
- Spryskaj ponownie części turbiny aby cały brud zostanie spłukany.
- Użyj szmatki lub tkanki, aby usunąć brud.
- Wysuszyć części sprężonym powietrzem, szmatką lub tkaniną. Sprawdź wizualnie czy nie ma uszkodzeń mechanicznych.
- Zamontować turbo, z nowymi uszczelkami.

Po wykonanym oczyszczanie TURBINY metodą: bez demontażu lub z demontażem, aby usunąć przyczynę i zabezpieczyć przed ponownym powstaniem nagaru i zablokowaniu turbiny zalecamy używać dodatków do paliwa:

Dla samochodów benzynowych:
Po użyciu Wynn’s Turbo Cleaner Dodaj jedną butelkę W46993 INJECTION POWER-3 lub W29793 do zbiornika paliwa. Benzyna Wynn’s na 3 Clean natychmiast oczyścić wtryskiwaczy i komory spalania i zabrać przyczyny gromadzenia się brudu w systemie turbo i paliwa. Wynn’s 28679 Turbo CleanerDo wszystkich silników Diesla i benzynowych silników turbo.

Dla samochodów z silnikiem diesla:
Po użyciu Wynn’s Turbo Cleaner Dodaj jedną butelkę Wynn’s W28392 DPF Regenerator do zbiornika paliwa. Wynn’s DPF Regenerator spali nagar-sadzę na wylocie turbo i kompleksowo oczyści turbinę, zarówno na dolocie i wylocie turbo.
cena brutto:
127.40 zł
 Kup teraz!
prosimy o kontakt
w celu ustalenia
dostępności...
SRODEK DO CZYSZCZENIA PRZEPUSTNICY AIMAX #[ IG-K2PW300 ]# K2 250ML INTER-GLOBAL
cena brutto:
127.40 zł
 Kup teraz!
prosimy o kontakt
w celu ustalenia
dostępności...
Turbo Cleaner Wynn’s
Do wszystkich silników Diesla i benzynowych silników turbo.

- Czyści i usuwa brud z prowadnic i wirnika turbosprężarki bez demontażu.
- Rozpuszcza nagar, osad, smołę, węgiel i nalot.
- Przywraca turbinie pierwotną moc działania.
- Odzyskuje optymalny stosunek powietrze / paliwo.
- Nieszkodliwy dla systemów DPF oczyszczania spalin.

A. Czyszczenie turbo (poprzez dolot) bez demontażu
- Uruchomić i zagrzać silnik. Rozłączyć wąż w układzie dolotowym,pomiędzy filtrem powietrza i turbosprężarką / intercooler
- W przypadku silników benzynowych: ustawić obroty silnik na około 2000 obr.
Do silników Diesla:
uruchomić silnik na biegu jałowym.W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
- Na ciepłym silniku, dozować (pryskać) produkt do kolektora dolotowego powietrza.
- Dozuj preparat w krótkich cyklach aby uniknąć gwałtownego wzrost obrotów i drgań silnika.
- Po każdym cyklu dozowania odczekać aby obrotach silnika się ustabilizowały i powróciły do pierwotnego poziomu.
- Silnik benzynowy: Jeśli to konieczne, przy dławiącą do silniku, wyrównaj obroty aby uniknąć stagnacji.
Silnik Diesla:
uruchomić silnik na biegu jałowym.W TRAKCIE CZYSZCZENIA NIGDY NIE UŻYWAJ PRZEPUSTNICY.
- Kontynuuj, aż całe opakowanie 200ml produktu się opróżni.
- Postaw pracujący silnik przez kilka minut. Zatrzymaj silnik. Podłącz wąż wlotu powietrza.
- Uruchom i zgaś silnik 5 do 10 razy (maksymalnie 3000 obrotów na minutę) lub przejedź samochodem 5 do 10 km (nie przekraczając 3000 obr).
- Niech silnik pracuje jeszcze co najmniej przez minutę przed zatrzymaniem.

B. czyszczenia bardzo brudnej turbo (wlot i wylocie) z demontażem.
- Zdemontować turbosprężarkę.
- Rozebrać turbo w taki sposób, aby turbina i prowadnice były widoczne.
- Dokładnie spryskać wszystkie części preparatem. Poczekać kilka minut na jego nasiąknięcie.
- Spryskaj ponownie części turbiny aby cały brud zostanie spłukany.
- Użyj szmatki lub tkanki, aby usunąć brud.
- Wysuszyć części sprężonym powietrzem, szmatką lub tkaniną. Sprawdź wizualnie czy nie ma uszkodzeń mechanicznych.
- Zamontować turbo, z nowymi uszczelkami.

Po wykonanym oczyszczanie TURBINY metodą: bez demontażu lub z demontażem, aby usunąć przyczynę i zabezpieczyć przed ponownym powstaniem nagaru i zablokowaniu turbiny zalecamy używać dodatków do paliwa:

Dla samochodów z silnikiem diesla:
Po użyciu Wynn’s 28679 Turbo Cleaner Dodaj jedną butelkę Wynn’s 28392 DPF Regenerator do zbiornika paliwa. Wynn’s DPF Regenerator spali nagar isadzę na wylocie turbo i kompleksowo oczyści turbinę, zarówno na dolocie i wylocie turbo.
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1