Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Mitsubishi GALANT VI (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) (1989.04-1992.10) 109km » 131-08-800 ashika
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi (e3_a) 2.0 (e39a, E38a, E33a) (1989.04-1992.10) 109km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy 131-08-800 ASHIKA

131-08-800 Cięgło, hamulec postojowy ASHIKA
ashika 131-08-800

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

131-08-800

dostawca:

ASHIKA

Status produktu: Normalny
Typ układu hamulcowegoHamulec bębnowy
Długość 1/Długość 2 [mm]1342/1161 mm
nr EAN8033001793956
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 131-08-800 ASHIKA

numery OEM:
SUZUKI      4504100000
SUZUKI      4504100000000
SUZUKI      4504900000
SUZUKI      4504900000000
SUZUKI      4509684C00000
SUZUKI      4509784C00
SUZUKI      4509784C00000

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 131-08-800 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 131-08-800 ASHIKA:

PATRYK, LUBLIN
2021-11-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.