Wysokość zabudowy | 90 | |
Ilość zębów | 23 | |
nr EAN | 8052553227726 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 35-00-0931 ASHIKA
AUDI | 06A121011C | |
AUDI | 06A121011E | |
AUDI | 06A121011F | |
AUDI | 06A121011G | |
AUDI | 06A121011H | |
AUDI | 06A121011HV | |
AUDI | 06A121011HX | |
AUDI | 06A121011L | |
AUDI | 06A121011LV | |
AUDI | 06A121011LX | |
AUDI | 06A121011T | |
AUDI | 06A121012 | |
AUDI | 06A121012B | |
AUDI | 06A121012E | |
AUDI | 06A121012G | |
SEAT | 06A121011F | |
SEAT | 06A121011G | |
SEAT | 06A121011H | |
SEAT | 06A121011L | |
SEAT | 06A121011T | |
SEAT | 06A121012 | |
SEAT | 06A121012B | |
SEAT | 06A121012E | |
SEAT | 06A121012G | |
SKODA | 06A121011C | |
SKODA | 06A121011E | |
SKODA | 06A121011F | |
SKODA | 06A121011G | |
SKODA | 06A121011H | |
SKODA | 06A121011HV | |
SKODA | 06A121011HX | |
SKODA | 06A121011L | |
SKODA | 06A121011LV | |
SKODA | 06A121011LX | |
SKODA | 06A121011T | |
SKODA | 06A121012 | |
SKODA | 06A121012B | |
SKODA | 06A121012E | |
SKODA | 06A121012G | |
VOLKSWAGEN | 06A121011C | |
VOLKSWAGEN | 06A121011E | |
VOLKSWAGEN | 06A121011F | |
VOLKSWAGEN | 06A121011G | |
VOLKSWAGEN | 06A121011H | |
VOLKSWAGEN | 06A121011HV | |
VOLKSWAGEN | 06A121011HX | |
VOLKSWAGEN | 06A121011L | |
VOLKSWAGEN | 06A121011LV | |
VOLKSWAGEN | 06A121011LX | |
VOLKSWAGEN | 06A121011T | |
VOLKSWAGEN | 06A121012 | |
VOLKSWAGEN | 06A121012B | |
VOLKSWAGEN | 06A121012E | |
VOLKSWAGEN | 06A121012G | |
VAG | 06A121012G |
Zastosowanie Pompa wodna 35-00-0931 ASHIKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna 35-00-0931 ASHIKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020