Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Bmw 2 Active Tourer (F45) 225 xe Plug-in-Hybrid (2020.11-???) 220km » 13.0460-4840.2 ate
wybrany samochód: 
Bmw 2 Active Tourer (f45) 225 Xe Plug-in-hybrid (2020.11-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ATE

13.0460-4840.2 Klocki hamulcowe - komplet ATE
ate 13.0460-4840.2
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2
13.0460-4840.2
ate 13.0460-4840.2 Klocki hamulcowe - komplet
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ate
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ate
Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ate
515.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (304 ocen)
numery handlowe:

23961, 604840

numer części:

13.0460-4840.2

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]176,0
Wysokość [mm]109,6
Grubość [mm]16,8
Styk ostrzegawczy o zużyciuprzygotowany dla wskaźnika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
System hamulcowyBrembo
Oznaczenie kontrolneE1 90R-011240/1221
Dostępne MAPP-Code
Numer artykułu zalecanego dodatku24.8190-0066.2
Przestrzegać wymiarów

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ATE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI R8, PORSCHE CAYENNE 3.0D-5.2 09.02-
numery OEM:
PORSCHE      955 351 939 50
PORSCHE      955 351 939 51

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ATE w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet 13.0460-4840.2 ATE:

Mariusz, Wrocław
2020-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Wieszczęta
2024-05-28
 5/5
Oryginał wszystko zgodne z opisem. Zamontowane i działa.
Władysław, Warszawa
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Nekla
2021-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Warszawa
2021-12-06
 5/5
Emil, Potok Wielki
2019-11-19
 5/5
Wszystko już zamontowane w samochodzie przez mojego mechanika, auto śmiga jak należy
Tomasz, Gdańsk
2020-01-29
 5/5
Super jakość
Mirosław, Słupsk
2023-04-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Knurów
2020-08-12
 5/5
szybka i fachwa obsluga
WITOLD, Masłów
2023-06-10
 5/5
Narazie działają, nie piszczą
Aszot, Wólka Kosowska
2021-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Świdnica
2024-05-08
 5/5
Polecam - produkt wysokiej jakości i wszystko pasuje idealnie
EdWARD, SWINOUJSCIE
2019-09-09
 5/5
Szukałem po necie i znalazłem w tym sklepie najtaniej
Jarosław, warszawa
2024-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Łódź
2021-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Koszalin
2020-12-03
 5/5
Zgodne z opisem, marka ate sama w sobie
Janusz, Katowice
2020-05-06
 5/5
Dobra dokładność wykonania weszly w prowadzenia bez problemów nie za ciasno i nie za luźno, nie piszczą w trakcie jazdy i hamowania
Michał, Warszawa
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemyslaw, Stąporków
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Jamielnik
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej Mamczur
2018-01-05
 3/5
Opis ATE "Typ zacisku hamulca: dla zacisku hamulcowego z tłokami ze stali" jest nieprawidłowy. Klocki te mają blaszki mocujące klocki w tłoku dl znacznie większej średnicy otworu niż oryginalne tłoki bakelitowe oraz ich zamienniki stalowe. Zamienniki stalowe mają identyczną średnicę otworu jak oryginały bakelitowe. Prawdopodobnie klocki te są przeznaczone do jakiś tłoków stalowych, lecz albo o znacznie większej średnicy zewnętrznej niż 57mm lub o cieńszych ściankach powodujących znacznie większą średnicą otworu. Normalnie do oryginalnych tłoków bakelitowych i zamienników stalowych powinny być stosowane klocki ATE 13.0460-7172.2 - klocki te są identyczne, różnica polega na blaszkach mocujących, które bez problemu wskakują do otworu tłoka.
Daniel, Kobyłka
2018-09-04
 5/5
szukałem po całym necie i nigdzie nie znalazłem taniej. Szybka dostawa - polecam
Grzegorz, Rybno
2024-03-19
 5/5
Bdb klocki polecam
Włodzimierz, Legionowo
2022-08-11
 5/5
Części najwyższej jakości.
Jacek, Warszawa
2022-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Goleniów
2020-08-11
 5/5
Ok
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Warszawa
2024-05-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemyslaw, Gdańsk
2024-10-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.