Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny Audi Q5 (GUB) 2.0 TFSI quattro (2025-???) 204km » 24.2528-5003.3 ate
wybrany samochód: 
Audi Q5 (gub) 2.0 Tfsi Quattro (2025-???) 204km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2528-5003.3 ATE

24.2528-5003.3 Wysprzęglik centralny sprzęgła ATE
312.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 24.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

090001

numer części:

24.2528-5003.3

producent:

ATE

Status produktu: Normalny
Średnica wewnętrzna [mm]28
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
MateriałTworzywo sztuczne

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2528-5003.3 ATE

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: VOLVO S40 II, V50, FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II, FOCUS II/KOMBI 1.4-1.8ALK 10.03-12.12
numery OEM:
FORD      1224073
FORD      1230915
FORD      1327864
FORD      1346068
FORD      1673403
FORD      3M51-7A564-AC
FORD      3M51-7A564-AD
FORD      3M51-7A564-AE
FORD      3M51-7A564-AF
FORD      3M51-7A564-FA
FORD      8M51-7560-AA
FORD      8M51-7A560-AA
VOLVO      30729354

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 24.2528-5003.3 ATE w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.

ATE – specjalista w dziedzinie układów hamulcowych
 

ATE to ceniona marka z wieloletnią tradycją w produkcji części do układów hamulcowych. Firma należy do grupy Continental i od lat dostarcza wysokiej klasy komponenty zarówno na rynek pierwotny, jak i wtórny. W ofercie ATE znajdują się m.in. tarcze i klocki hamulcowe, bębny, szczęki, płyny hamulcowe oraz elementy hydrauliki.

Produkty tej marki wyróżniają się wysoką jakością wykonania, precyzją działania oraz zgodnością ze specyfikacjami OE. Dzięki zaawansowanej technologii i rygorystycznym testom jakości, części ATE zapewniają niezawodne hamowanie i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych.

Części ATE dostępne są w sklepie e-autoparts.pl, gdzie można znaleźć szeroki wybór komponentów dopasowanych do wielu marek i modeli pojazdów.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.