Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Ford C-MAX (DM2) 1.6 (2007.02-2010.09) 100km » D1169 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Ford C-max (dm2) 1.6 (2007.02-2010.09) 100km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1169 SEINSA AUTOFREN

D1169 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1169
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1169
D1169
20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1169

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]24
System hamulcowyATE
nr EAN8430320011424

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1169 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (24 mm) pasuje do: MERCEDES /8 (W114), /8 (W115), HECKFLOSSE (W111, W112), S (W108, W109), S (W116), SL (R107), VW TRANSPORTER T2, TRANSPORTER T3 1.6-6.8 07.65-07.92
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0004302760
MERCEDES-BENZ      0004307660
MERCEDES-BENZ      0005869143
MERCEDES-BENZ      0014204660
MERCEDES-BENZ      0014304660
MERCEDES-BENZ      0014305160
MERCEDES-BENZ      0015860443
MERCEDES-BENZ      0015865543
MERCEDES-BENZ      0015869343
MERCEDES-BENZ      0025869643
MERCEDES-BENZ      0034302750
OPEL      1605161
VOLVO      273117
VAG      251698201C
zamienniki:
H23904.0.0
brak
FTE automotive GmbH
RK2390
brak
FTE automotive GmbH
RK2399
brak
FTE automotive GmbH
43228
brak
A.B.S.

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1169 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1169 SEINSA AUTOFREN:

Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...
Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.