Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Nissan NAVARA NP300 pick-up (D23, D23T) 2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) (2015.10-???) 190km » D1128 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Nissan Navara Np300 Pick-up (d23, D23t) 2.3 Dci 4x4 (d231, D23t) (2015.10-???) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1128 SEINSA AUTOFREN

D1128 Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa SEINSA AUTOFREN
autofren D1128
Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1128
D1128
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

D1128

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]24
System hamulcowyATE-FAG
nr EAN8430320011011

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1128 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy pompy hamulcowej (24 mm) pasuje do: MERCEDES COUPE (W111, W112), HECKFLOSSE (W111, W112), AUDI 100 C1, 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C3, BMW 1500-2000 (115, 116 1.6-4.2 08.59-05.06
numery OEM:
BMW      34311103743
MERCEDES-BENZ      0005860643
MERCEDES-BENZ      0005865188
OPEL      1605160
RENAULT      7700707146
RENAULT      7700795275
RENAULT      7701026031
RENAULT      7701034549
RENAULT      7701201647
VAG      211698201C
VAG      251698201C
zamienniki:
RK23203
brak
FTE automotive GmbH
RK2371
brak
FTE automotive GmbH
43253
brak
A.B.S.
RK2384
brak
FTE automotive GmbH

Zastosowanie Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1128 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, pompa hamulcowa D1128 SEINSA AUTOFREN:

Michał, Konstantynów Łódzki
2025-01-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2019-11-10
 5/5
POLECAM...

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.