Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy Renault 21 (B48_) 2.1 Turbo-D (B486, B488, B48V) (1989.09-1994.06) 88km » D3633 seinsa autofren
wybrany samochód: 
Renault 21 (b48_) 2.1 Turbo-d (b486, B488, B48v) (1989.09-1994.06) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3633 SEINSA AUTOFREN

D3633 Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy SEINSA AUTOFREN
autofren D3633
9.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

D3633

producent:

SEINSA AUTOFREN

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś tylna
Średnica [mm]22
System hamulcowyBOSCH
nr EAN8430320060378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3633 SEINSA AUTOFREN

Zestaw naprawczy cylinderka hamulcowego pasuje do: RENAULT KANGOO 1.5D 07.03-
numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Zestaw naprawczy, cylinderek hamulcowy D3633 SEINSA AUTOFREN w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.